Photobucket
Pan Marcin i jego tajna broń - Pur Universal. fs18 to switch 50-50.
Name:

Komentarze:

17.08.2009, 00:25 :: 89.108.222.135
micos
Bądź pozdrowiony, odcinaj kupony.W Heeeemp Aaaaarmiii

17.08.2009, 00:05 :: 83.31.237.33
agu
ten piekny dar moja ekipe karmi, podnies rece w gore, dolacz do hemp armii!

12.08.2009, 23:50 :: 95.40.82.197
Borsunio
elegancko, panowie nie próżnują :) pozdrowionka dla pana marcina i polecam looknąc filmik poniżej:


vimeo.com/5867991

12.08.2009, 17:46 :: 83.6.185.78
blaze
a czyj to orzeszek żółty?

12.08.2009, 16:21 :: 192.193.221.147
orlen
agu turbo elo fajny

12.08.2009, 12:13 :: 94.254.186.227
micos
Przepraszam Krzysztof nie upilnowałem hehe.

12.08.2009, 00:08 :: 78.8.102.62
dubiel
siema Mikoś, weź usuń te dzieciaki poniżej bo wujek Krzysiek chce byc pierwszy...

11.08.2009, 23:33 :: 83.31.249.172
agu
a ty orlen myslisz, ze jestes fajny?

11.08.2009, 23:32 :: 83.31.249.172
agu
doczekalem sie w koncu debiutu pana marcina :)

11.08.2009, 23:26 :: 192.193.216.156
orlen
oraz hiper yo !

11.08.2009, 23:26 :: 192.193.216.156
orlen
turbo elo !

11.08.2009, 23:25 :: 192.193.216.156
orlen
pan Marcin zna fajne sztuszki! daj gg :)

11.08.2009, 23:25 :: 192.193.216.156
orlen
tznb surfera, tak mi babcia mowiła

11.08.2009, 23:24 :: 192.193.216.156
orlen
wczoraj grała budka sulfera

11.08.2009, 23:24 :: 192.193.216.156
orlen
juz wieczór

11.08.2009, 23:24 :: 192.193.216.156
orlen
spam !

11.08.2009, 23:24 :: 192.193.216.156
orlen
przedramiona, plecaka nie moglem nawet utrzymac, w szoniu

11.08.2009, 23:23 :: 192.193.216.156
orlen
spoko ze mnie wyciąg tak pociągnął ze tydzien mnie ręce napierdalały :)

11.08.2009, 23:23 :: 192.193.216.156
orlen
erste !